سرخط خبرها

حسن روشن: مجیدی و گل محمدی نترسند، دربی قشنگ می‌شود

  • کد خبر: ۱۰۲۱۰۰
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
حسن روشن: مجیدی و گل محمدی نترسند، دربی قشنگ می‌شود
حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است اگر مربیان استقلال و پرسپولیس دردربی ۹۸ احتیاط را کنار بگذارند بازی بسیار زیبای خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حسن روشن پاسخ متفاوتی به اختلاف منصوریان و مجیدی داده است. روشن می‌گوید: «به نظر من این دو با هم اختلاف ندارند. یکسری نظرات شخصی بیان شده و ربطی به اختلافات ندارد! باشگاه باید این مسائل را جمع کند برای‌شان جایگاه ایجاد کند. این‌ها احترام هم را هم دارند. من چیزی ندیدم. یک مشکل سلیقه‌ای بود. این طوری نیست که منصوریان مجیدی را دوست نداشته باشد یا بالعکس. یک اتفاقی قبلش رخ داده است. من بابت این موضوع عذر خواهی می‌کنم! نباید بزرگش کنیم.»

نظر آقای روشن درباره خصوصی سازی چیست؟ او می‌گوید: «کاره‌ای نیستم که دراین مراسم شرکت کنم. شرکت کنم چی بگویم؟! دعوت کردن چه گلی به سرشون زدن که به سر من نزدن؟ اگر برنامه ریزی درست باشد و درست دعوت کنند، همه می‌ایند. یک نفر زنگ می‌زند و می‌گوید فردا شب یادتون نرود! خصوصی سازی باید آدم در جلسه می‌رود بداند دستور جلسه‌اش چیست و راجع به چی صحبت می‌شود وحرفش را قبلا آماده کرده باشد.»

استقلال دردربی چه نتیجه‌ای خواهد گرفت؟ روشن پاسخ این سوال را هم داد: «خوشحال می‌شوم که دو تیم برای برد بیایند. این دو تیم همیشه حتی زمانی که مربیان دو تیم بازیکن بودند. برای برد نمی‌آیند. می‌آیند که نبازند. الان دو تیم خوب است. نگران اخراج نیستند. برای برد بیایند قشنگ می‌شود. گل بزنند قشنگ می‌شود. بکشند عقب پاس بدهند بد می‌شود. اما مساوی برای استقلال بهتر است. پرسپولیس باید برای برد بازی کند. اما الان استقلال شرایط خوبی از لحاظ روحی دارد. مهاجمان خوبی داریم. جوان‌های خوبی داریم.»

پیشکسوت استقلال درباره مدافع جدید که مقابل صنعت نفت به میدان رفت این جملات را به کار برد: «رافائل داسیلوا خوب بود. این پسر فهمیده بازی کرد. خوب پاس داد و حمایت می‌کرد. پاس نمی‌داد رویش را سمت دیگری کند. با تجربه بود. عیب بزرگی دارد که بعد از دربی می‌گویم.»

روشن درباره تیم ملی هم این توضیحات را داد: «کی‌روش همیشه جنجال داشت. الان آرامش حاکم است. بچه‌ها هم خوب کار می‌کنند. کره تیم بسیار خوبی است که لیاقت رفتن به جام جهانی را دارد. باید اول شویم و جایگاه خوبی داشته باشیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->